دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دلم گاهی میگیرد ..

دلم گاهی میگیرد .. 

دلم گاهی از زمانه میگیرید .. 

دلم گاهی از این زمانه میگیرید .. 

این دلم گاه گداری مثل تموم دلهای تنهای دنیا میگیره ، وقتی ام میگیره میره میشینه یه گوشه دنج و خلوت و بی هیاهو ، زل میزنه به پنجره ، همون پنجره که وا میشه به سمت قدیما ، همون روزا که بچه تر بودم . بابام منو بغل میکرد میبرد در مغازه هرچی که میخواستم برام میخرید  

همون قدیما که مامانم یه بغچه نون و پنیر و گردو از تو خونه برمیداشت و باهم میرفتیم پارک ، من بازی میکردم مامانم برام دست تکون میداد . بعد که خستم میشد سرمومیذاشتم تو کنار مامانم میخوابیدم رو چمن ها آسمونو نگاه میکردم  

دلم با خودش میگه کی اون روزا رو ازت گرفت ؟ من میگم زمونه ! 

دلم میگه میخوای دوباره بریم همون زمونه ؟ من میگم از خدامه ! 

دلم میگه ولی دیگه نمیشه ! 

دلم گریه اش میگیره ! منم گریه ام میگیره . هردومون بغض کردیم تو این 4 دیواری  

"من و دلم ، دلمون واسه اون روزا تنگ شده " 

زمونه هم که این روزا مثل سنگ شده


http://my4divari.blogsky.com/


نظرات 1 + ارسال نظر
final-shop یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:44 http://www.final-shop.ir

با سلام دوست عزیز
آخرین مطلبت را خواندم ، مطلب جالبی بود
اگر وب سایت ما را لینک کنی متشکرم
www.final-shop.ir
بزرگترین وب سایت فروش بازی رایانه ای در ایران به صورت آنلاین
راستی وب سایت در حال بروز رسانی است
اما بزرودی تکمیل می شود
یادت نره وب سایت ما را لینک کنی
با نام بزرگترین وب سایت فروش بازی رایانه
راستی خوشحال می شویم خودتان هم از فروشگاه ما خرید کنید
فروشگاه انلاین فینال شاپ جدیدترین بازیها را با قیمت مناسب و با کیفیت عالی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد
برای بار دوم می گم یادت نره ما را لینک کنی
منتظر پیامت هستم
www.final-shop.ir
finalshop@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد