دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

شیطان پرستی

سلام دوستان با اینکه مطالب این وبلاگ در رابطه با مسایل عاشقانه است ولی این تصاویرو ببینید بهتره (شیطان پرستی)                                                                 ............ اینم لینکش..............

                                                                 

.http://www.jahannews.com/vgla6mni.49niy4hkk6514.,.html..

نظرات 2 + ارسال نظر
عماد سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:15 http://love3.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری به من هم سربزنسلام وبلاگ جالبی داری به من هم سربزن

ابرام خان بلوچ دریچه ای برای جنجالی چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 http://jaambalooch.blogfa.com

تو از کدوم قصه ای که خواستنت عادته
نبودنت فاجعه ، بودنت امنیته
تو از کدوم سرزمین ، تو از کدوم هوایی
که از قبیله ی من ، یه آسمون جدایی
اهل هرجا که باشی
قاصد شکفتنی
توی بهت و دغدغه
ناجی قلب منی
پاکی آبی یا ابر
نه خدایا شبنمی
قد آغوش منی
نه زیادی نه کمی
منو با خودت ببر
من حریص رفتنم
عاشق فتح افق
دشمن برگشتنم
منو با خودت ببر
ای بوی تو گرفته تنپوش کهنه ی من
چه خوبه با تو رفتن ، رفتن همیشه رفتن
چه خوبه مثل سایه همسفر تو بودن
همقدم جاده ها ، تن به سفر سپردن
چی می شد شعر سفر بیت آخرین نداشت
عمر کوچ من و تو دم واپسین نداشت
آخر شعر سفر ، آخر عمر منه
لحظه ی مردن من ، لحظه ی رسیدنه
منو با خودت ببر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد